Vertex tukipalvelu –
Vertex support

Autamme sinut ongelmien yli.
We will help you overcome the problems.

Vertex-tukipalvelu on tarkoitettu

  • Ratkomaan Vertex-ohjelmiston käyttöön liittyviä ongelmia.
  • Keräämään, analysoimaan ja raportoimaan epäillyistä ohjelmistovirheistä.
  • Keräämään ohjelmistokehitysideoita asiakaspalautteista.

Tukipalvelun maksuton käyttö kuuluu ylläpitosopimuksen tehneille asiakkaille. Tukipalvelukielinä ovat suomi ja englanti.

Vertex Help Center

Käytössämme on asiakaspalvelujärjestelmä Vertex Help Center, jonne voit tehdä tukipyyntöjä sekä seurata tekemiesi pyyntöjen tilaa. Näet myös keskitetysti omat avoimina olevat ja aiemmin ratkaistut tukipyynnöt. Järjestelmä tarjoaa myös artikkeleita usein kysyttyihin kysymyksiin, jolloin saat monista asioista ratkaisun jo siinä vaiheessa kun olet kirjoittamassa kysymystäsi.

Miten Help Centeriä käytetään?

Puhelintuki

Arkisin 8.30-16 (lounastauko 11.30-12.30)

03 3134 1300
03 3134 1230 (Vertex BD ja DS rakennussuunnitteluohjelmistojen käyttäjille)

Poikkeavat päivystysajat

  • Kiirastorstaina klo 8.30-14
  • Juhannusaaton aattona 23.6. klo 8.30-14
  • Joulun aatonaattona 23.12. klo 8.30-14

Tuotedokumentaatio ja käyttöohjeet

Tutustu, opi käyttämään ja ylläpitämään Vertex-tuotteita!

Vertex Help Center

By logging into the Vertex Help Center, you can make support requests and track the status of your requests. You can also conveniently see your own open support tickets and the ones that have already been resolved. The solution to your problem may also be found in our product documentation.

How to use Vertex Help Center?

Phone support

On weekdays 8.30 AM -4 PM EEST (lunch break 11.30-12.30)

+358 3 3134 1300
+358 3 3134 1230 (Vertex BD ja DS Building design software solutions)

Alternate on-call hours

  • Maundy Thursday  8.30 AM – 2 PM EEST
  • 22.6. 8.30 AM – 2 PM EEST
  • 23.12. 8.30 AM – 2 PM EEST

Documentation and user manuals

Learn and familiarise yourself with Vertex products online.