Vertex tukipalvelu –
Vertex support

Autamme sinut ongelmien yli.
We will help you overcome the problems.

Vertex Help Center

Vertex Help Centeriin kirjautumalla voit tehdä tukipyyntöjä, sekä seurata tekemiesi pyyntöjen tilaa. Näet myös keskitetysti omat avoimina olevat tukipyynnöt ja jo ratkaistut pyynnöt. Ratkaisu ongelmaasi saattaa löytyä myös tuotedokumentaatiostamme.

Puhelintuki

Arkisin 8.30-16 (lounastauko 11.30-12.30)

03 3134 1300
03 3134 1230 (Vertex BD ja DS rakennussuunnitteluohjelmistojen käyttäjille)

Poikkeavat päivystysajat

  • Kiirastorstaina klo 8.30-14
  • Juhannusaaton aattona 23.6. klo 8.30-14
  • Joulun aatonaattona 23.12. klo 8.30-14

Vertex-ylläpitosopimus

Voimassa oleva Vertex-ylläpitosopimus takaa sinulle asiantuntevan tukipalvelun sekä uusimmat ohjelmistoversiot ja päivitykset.

Miten Help Centeriä käytetään?

Vertex Help Center

By logging into the Vertex Help Center, you can make support requests and track the status of your requests. You can also conveniently see your own open support tickets and the ones that have already been resolved. The solution to your problem may also be found in our product documentation.

 

Phone support

On weekdays 8.30 AM -4 PM EEST (lunch break 11.30-12.30)

+358 3 3134 1300
+358 3 3134 1230 (Vertex BD ja DS Building design software solutions)

Alternate on-call hours

  • Maundy Thursday  8.30 AM – 2 PM EEST
  • 22.6. 8.30 AM – 2 PM EEST
  • 23.12. 8.30 AM – 2 PM EEST

Vertex maintenance contract

The valid Vertex maintenance contract guarantees you expert support services and the latest software versions and updates.

How to use Vertex Help Center?